ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

یه اتفاق بد...

دوستای گلم سلام -اول از همه فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو به همه شما تیریک میگم

نماز روزه همتون قبول باشه ...یه چندروزی نبودم چون یه اتفاق خیلی بدی متاسفانه برامون افتاد

که الان جریان رو میگم

راستش منو همسری از چندروزه قبل برنامه گذاشتیم که 3شنبه بریم تنگه واشی

یه آب و هوایی عوض کنیم و

با انرژی مضاعف بریم به استقبال ماه خدا...

که متاسفانه روزه قبلش ینی دوشنبه خبردار شدیم که

   ادامه مطلب ...

15 تیرماه

دقیقا یکسال پیش توی یه همچین تاریخی و ساعتی من و همسرم تو ماشین عروس بودیم

پونزده تیرماه سال 1391

خدایا عشقمون یکی شدنمون یک ساله شد

یک سال پیش توی یه همچین روزی قدم به این خونه گذاشتم...

و خوشبخت ترین زن دنیا شدم و هنوز همچنان همون حس رو دارم انگار هنوز هیچ لحظه ای ازون شب رویایی

نگذشته....خدایا شکرت بخاطر اینهمه مهربونیت.برای این همه حس خوب بین من و همسره خوبم

انگار اون هرلحظه با نگاهش خوبی های تمام عالم رو برام میاره

خدایا ازت سپاسگذارم...که من امروز اینجا لایق اینهمه خوشبختی هستم

همسرم عاشقانه دوستت دارم بی دروغ بی کلک بهت وفادارم


راز شـــــــــــمع!

سلام دوستای خوبم،من این مطلب رو یه جا خوندم که خیلی برام جالب اومد

گفتم اینجا بنویسم تا شما هم استفاده کنید و از دستش ندید

 

ادامه مطلب ...

سالــــــــــــروزه یکی شدنمون مبارکღღღ

سلام عید همه مبارک

یه مدت کوتاه نبودم چون مودمم خراب شده بود

ممنون از همه دوستای خوبم که جویای حال بودن

تولد همسری خیلی خیلی خوب برگزار شد

توی پست بعدی حتما تعریف میکنم که چه گذشت و اینکه زیاد نشد عکس بگیرم

از هیچی ولی یه چندتایی آپ میکنم

و اما امــــــــــروز...  ادامه مطلب ...