ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

ایده های خوب برای تولد همسرمღღღ

دوستای خوبه وبلاگیــــــــــــــم سلام به همگی...

از همتون راهنمایی میخوام...به کمک و تجربه هاتون و ایده های خوبه تک تکــــــــتون نیاز دارم

آخه اخر همین ماه تولده همسرم هســـــت

همیشه قبل از ازدواج یکی از آرزوهام بود که بریم سر خونه زندگیمون و من این روز رو براش جشن بگیرم

حالا به لطف خدا اون روز رسیده...  ادامه مطلب ...

بلاگ اسکای هم با این بروز رسانیشღღღ


سلام دوستای گلم

راستش از وقتی که بلاگ اسکای بروز رسانی کرد و اینجا رو کلی تغییر داد دیگه به دلم نمیچسبه

یعنی اصلا ازین تغییرات خوشم نیومده اصلا من بلاگ اسکای رو بخاطر دلچسب بودنه پنل کاربریش انتخاب کردم اما الان خیلی

ادامه مطلب ...

معرفی به روایت تصویـــــــرღღღ

خب دوستای گلم من امروز میخوام کسانی رو که با ماتوی یه خونه زندگی میکنن رو بهتون معرفی کنم!!Smiley

بله راستش منو همسری تنها زندگی نمیکنیم و یه چندنفر دیگه هم با ما هستن !Smiley

که زندگیمون رو لذت بخش تـــر کردن!

الان معرفی میکنم خدمتتون


ادامه مطلب ...