ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

سفارش ادکلن ღღღ

چندروز قبل همسری قراربود به یکی از دوستاش که تو صنف ادکلن فروشای اصل بود

وهمیشه ازشون خرید میکنیم بگه برامون ادکلن بیاره

همسری بعداز ظهرزنگید گفت سارا جان چه ادکلنی میخوای؟d2cysnx0b5wn8px8u59l.gif

گفتم والا نمیدونم دوستت چی معرفی میکنه؟

بعداز پرسیدن ازدوستش گفت میگه نینا ریچی ریچی و فارنهایت و دو سه تا اسم دیگه...


من هم گفتم بغیر از نیناریچی و فارنهایت  که مردونه س اگه چیزه دیگه هس معرفی کنه این دوتا نه!ودر ادامه گفتم الگانت یا ایفــوریا رو بپرس داره!؟

 نکته جالب این بود که شب همسری اومدن منزل

دیدم بصورت Autorun!!!و(ســـــــرخود)

دقیقا همین دوتا ادکلنی که گفتم نیاره رو آروده!!

میگم مگه نگفتم اینارو نیاره خوشبو نیستن

میگه دوستم آورد گفت خیلی خوشبو هستن!

بعد میگم خب پس ببر بده استفاده کنه دوستت!

با خنده ای ازگوش تا بناگوش میگه نه دیگه ماله خودمونه خریدم!

من:

همسری:

ادکلن های خوشبو:

میگم حالا چند خریدی؟

این قسمتش خیلی درد داشت!خیــــــــــــــلی

چون نینا ریچی رو 160 و فارنهایت رو 140 خریده بود

البته ما قبلا هم واسه ادکلن همینقدر پول میدادیم

ولی فرقش این بار این بود که واسه ادکلنی که من دوس ندارم این همه پول داده!

فقط نفهمیدم چرا اون زنگیده میگه سارا جان چه ادکلنی میخوای...

واقعا دونستنه این جالب بود برام!

خلاصه اینکه تو اون لحظه دلم میخواس همسری خوب و مهربونم رو بزنم لهش کنم...

ولی خب...نشد دیگه الانم دارم سعی میکنم با ادکلن ها ارتباط دوستانه برقرار کنم

و سعی کنم دوسشون داشته باشم و با هم دوس باشیم.

آخرشب با همسری داشتیم یه چرخی توی سایت ها میزدیم

سر از سرچ کردن اطلاعات راجب انواع ادکلن ها و عطر


درآوردیم  و رفتیم توی یه سایتی

یهو آقای همسری گفت سارا هرکدوم رو دوس داری از طریق همین

سایت -اینترنتی خریداری کن

(یه همچین همسره گلی داریم ما)

خلاصه اینکه از سایت یه ادکلن زنانه به اسم one million خریداری کردیم

با پرداخت حضوری البته!چون به خیلی ازین سایت ها نمیشه اعتماد کرد...

حالا باید چندروز منتظر شیم تا ایشالا بیارن!

بنظر ادکلن خوشبویی میاد البته اینو از اطلاعات داخل سایت فهمیدم!

من و همسری بوهای تلخ و سرد رو دوس نداریم

عاشق ادکلن با بوی شیرینیم...

راستی اگه ادکلنی استفاده کردید که بنظرتون 

بوش و موندگاریش خوب اومده معرفی کنید.



این ادکلنیه که از سایت خریدیم

این هم فارنهایت و نینا ریچی که همسری بصورتAutorunخریداری نمودن!


نظرات 13 + ارسال نظر
عمه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ق.ظ http://bashoo.persianblog.ir

سلام..عزیزم درکل ازاین پست میشه نتیجه گرفت که خالق مهربان همه مردا رو یک جورخلق کرده فقط کوتاه بلندشون کردهمین.............منم هربارمورد سوال اینچنینی واقع میشم خودمو خلاص میکنم میگم من سلیقتو دوست دارم هرچی توبگیری.(وقتی میدونم میخوادبرعکس من کاری بکنه؟)منم دورش میزنمبعله ما اینیممممممممممممممممممممممممممممممم

چه تعبیر جالب عمه خانم!!!!
ولی نه اینجوریا هم نیس همسری همیشه به علائق من اهمیت میده اونارو چون دوسش اهل فن هستن و خیلی تعریف کردن اینم اعتماد کرده
انصافا هم خوش بو هستن!

دختری در انتظار شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سارا جان ممنون از حضورت...

טּهیـב بانـפ شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://aftervirginity.blogfa.com

خو طفلک زنگ زده ازت پرسیده خودت گفتی دوستت چی سفارش میده اونم اینا رو خریده
اگه خودت یه اسم میگفتی این ماجرا پیش نمی اومدا
این ادکلن نینا ریچی رو که من قبلا بو کردم زیاد جالب نیست ولی فارنهایت رو نمیدونم
اما عکس ادکلن اینترنتیت خیلی قشنگه

آره اون بنده خدا پرسید ولی تو اون لحظه حس اسم گفتن نداشتم
نه نینیا بوی شیرینی داره خیلی بوش خوبه فقط ماندگاری چندانی نداره در حد 3-4 ساعت شایدم کمتر...
ولی فارنهایت که مردونه س بیشتر میمونه و تند تره
آره اونم خوشگله برام آوردنش حالا عکسش رو میذارم البته همونه

چشم بارونی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://hobaberoyaham.blogsky.com

سارا جون .....:*
چه خوب:)
آخی ...خوب مردونه هارو بدین خودِ همسری تون استفاده کنن:)

مردونه رو واس خودش خریده دیگه گلم

زهرا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.kucheyeasheghi.mihanblog.com

فارنهایت مردونس هسرم داره خیلی خوشبو هستش ولی اون یکی ریچی ریچی رو مامانم داره که من بدم میاد

آزه فارنهایت خوبه ولی ریپی ریپی خیلی هم بد نیس اما موندگاری پندانی نداره

محبوبه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ http://yaghootekabood2.mihanblog.com

اشکال نداره ..حالا تو بهشون رحم کن

فاطمه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ http://najiesgh.mihanblog.com/

سلام سارا جونم
مبارک باشه آجی ایشالا همیشه به خوشی استفاده کنید
در مورد خرید همسریتم که ب صورتAutorun انجام شده اشکال نداره آقایون همشون سر خودن بابای منم از مامانم میپرسه چی میخوای بازم همونی رو میگیره که خودش دلش میخواد خخخخخخخ
حالا یه چند تا عطر معرفی میکنم
عطر 212 وی ای پی کرولاینا هررا
عطر بولگاری
عطر گوچی بای گوچی
اینا هر سه تاش زنونه س و به ضاعقه تم خوش میاد چون شیرینه هییییی

ممنونم فاطمه جونم....
اون اخری گوچی اون رو تعریفش رو بسیااااااااااااار خوب و زیاد شنیدم
حتما میگیرمش.

مهسای تنها دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ http://mahsaazizi37.blogfa.com/

مبارکت باشه عزیزمممممممممممممم
انشالله همیشه زندگیتون پر از عطر عشق باشه.........

ممنون مهسا جان

رویا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http:// royajooon94.blogfa.com/

سلام عزیزم مرسی گلم که اومدی دوست خوبم میبوسمت عزیزم بازم بیا من لینگت کردم عزیزم

منم لینک میکنم رویا جان متشکرم

سایه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ http://baatoboodan.blogfa.com

خخخخخخخ :) بامزه بود حرکتش
میشه لینکتون کنم آیا؟ وبلاگتونو توی لینک های زهرا جون دیدم

بله حتما چــــــــــــرا که نه

سایه یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://baatoboodan.blogfa.com

راستی اسم وبلاگم اینه ثانیه ها کنار تو سیب میشود
خاطراتی از جنس دو نفر شرح وبلاگمه

بله تصحیح شد

[ بدون نام ] دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

چقدر دلتون مهربونه و با صفا...........قابلی نداشت این شعر.


روی اون ادکلن نوشته lady milion که .
فارنهایت رو شنیدم اما اون یکی شبیه دخرتونه است.من سختمه اینقدر پول ادکلن بدم. اما روحیه رو شاداب میکنه. خوب حالا اصل نباشه چی میشه . ارزون بخریم زود زود عوض کنیم. آخه ادکلن آدم رو زود خسته میکنه. البته اگر ارزونتر بود اصلش عاللیییی بود. سالگرد عقدتون مبارک. من که هنوززززز مجردمممممممم

وای چه نگاه دقیقی داری!
باور کن من تا حالا به اسم روش دقت نکرده بودم
الان رفتم روی شیشه رو دیدم نوشته لیدی میلییون!!!
چه جالب...ولی تو سایت نوشته بود وان میلییون
آره منم با این قیمت ها زیاد موافق نیستم اما همسری اعتقاد داره که کیفیت و موندگاری بالا مهمه که البته همچین بیراه هم نمیگن خب...

ایشالا به زودی متاهل میشین

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام سارا بانو خوبی ؟
وبلاگت که درسته شاید اشتباه اسمشو ثبت کردی تو کامپیوتر
الان کاملا درسته وبلاگت

نه عزیزم خراب بود...
به مدیریت هم ایمیل زدم نمیدونم چی شد که درست شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد