ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

روز مادر مــبـــــارک ღღღ

دو شب پیش رفته بودیم خونه مامانم البته با یک روز تاخیر برای تبریک روز مادر
چون میخواستیم همه خواهر برادرا یه جا و در یک روز جمع بشیم
که همین طور هم شد


مامان دوباره یکی دیگه از شاهکارای آشپزی خودش رو نشون داد...
جاتون خالی مامانم چه کوفته ای درست کرده بود خیلی خوش آب و رنگ و البته خوشمزه بود
گفتــــــــــــم خالی از لطف نیس عکسش رو بذارم تو وبلاگم...

نظرات 7 + ارسال نظر
عمه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ http://bashoo.persianblog.ir/

عزیزم مخفیه قربونت برم.هرکه ازکوچه ی مامیگذرد درلینکستباشو اسم فیلم دفاع مقدس به کارگردانی بهرام بیضایی با بازی سوسن تسلیمی..بگیرببینش .متوجه میشی

اوهو متوجه شدم
ممنون از کامنت خصوصی و بابت توضیحتون دراین باره

محبوبه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.yaghootekabood2.mihanblog.com

معلومه این کوفته عالی درست شده..نوش جان
سارا جون لینک شدی

ممنون عزیزم

فاطی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

عالیییییییییییییییی دست گل مامان درد نکنه

دریا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.days.persianblog.ir

سلام عزیزم ممنون که بهم سرزدی. خوشحالم که زندگی بر وفق مرادته. من لینکدونیم غیرفعاله اما همیشه به دوستایی که کامنت میزارن و آدرس دارن سر میزنم.امیدوارم دوستان خوبی باشیم

متشـــــــــــــــــکرم.

شهرباننننننو سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://shahrbano1.mihanblog.com/

سلام پازل قشنگی بود سارا بانو من بودم کلی وقت میبرد درستش کنم از عکس که معلومه خیلی سخته

نه تو هم میتونی درست کنی ولی این یه کم بیشتر از قبلی کار برد و نیاز به فکر داشت...سرگرمی خوبیه همه فکرت رو کامل درگیر خودش میکنه...

ریحانه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://nazaninssss.blogfa.com/

سلااااااااااااااام
وای دلمممممم کوفته خواست . من تا حالا کوفته نخوردم اما سالهاست دلم میخواد درست کنم. میشه دستور پختش رو واسم بذارین؟؟؟؟؟؟؟؟ از مادرجون بپرسید و بگین. انقدر از آقای همسری تعریف کردید که دلم همسر خواست . ماشالله بزنم به تخته . انشالله همیشه عاشق هم بمونید. بابا به ما مجردا رحم کنید انقد از همسرتون تعریف نکنید ما دلمون آب میشه...واقعا میشه یکی آدمو خیلی دوس داشته باشه بدون حساب کتاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟راهش چیه ؟ شما کجاها گذشت کردی؟ از چه چیزایی گذشتی

اخ ریحانه جان ببخش که ازون کوفته فقط همین عکس مونده برام!
چشم دستورش رو هر وقت رفتم خونه مامانم برات میپرسم
ولی پختن کوفته سخته و تجربه بسیار میخواد.

و راجب سوالاتت باید بگم...
ایشالا شما هم یه روز تو همین روزای قشنگه خدا به اون کسی که خدا براتون و توی تقدیرتون مشخص کرده برسید
بحث گذشت وفداکاری نیس ریحانه جان...
وقتی یه زندگی شکل میگیره بی شک پای خدا در میونه...کافیه بهش توکل کنی اونوقت برات یه معجزه رخ میده که اسمش میشه عشق.
کافیه باور داشته باشی
همیـــــــــن

سایه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://baatoboodan.blogfa.com

به به منم دوس دارم کوفته
نوش جونتون :)

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد