ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

ღღکلبـه عـشـقِ مــن و همـسـریღღ

همسرم: در تمام لحظه‌هایم تکرار می‌شوی،اما تـکراری نـمی‌شوی

وظیـــفه عشــق ღღღ

بگذارتا همیشه،حقـــــــیـرتریــن غـم ها

یـا ناچــیــزتـریـــن شـادی هـا ی خود را
به هم بگوییماین اعتمادها و این همدلیِ با شکوه
هـــر دو حـــق و وظــیـــــــفـه عـــــــشـــق انـــد...
دیوانه ام میـــکــند فـــــکر ایـــــنـــکـه
زنده زنده نیمی از من را جدا کنند!!
پــــس تـا زنــــده ام با مــن بــمـان .  
نظرات 2 + ارسال نظر
منا یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://ahodam.blogsky.com

البته الان من دوباره اومدم
نوشته :
اینجارو درست کردم واسه اینکه

دلم میــــــخواد خاطراتمـــــون

برای همیشه تو ذهنمون بمونه

چه تلخ چــــــه شـــــــیرین...

که با مـــــرور خـــاطرات تــلخ

درس بـــگـــــیـریــــــــــــم

برای دوباره تکرار نکردن

و با تـــــــداعــی کردنِ

خوبیها و قشنگیها که

کــم هم نیــسـتند...
و .....
فکر کنم درست شد

بله منا جان به هم ریخته بود الان درستش کردم ممنون از توجه شما.

چشم بارونی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ http://hobaberoyaham.blogsky.com

تو بمان...
تنها تو بمان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد